Nu-i asa ca este enervant cand intri pe Youtube sa vezi filmuletul dorit, dar la inceput iti apar reclame enervante si abia astepti sa apesi butonul “skip ad“, sa poti vedea in sfarsit ceea ce te intereseaza? Ei bine, Volkswagen s-a gandit sa faca o reclama pe Youtube si totusi sa nu fie enervant. O abordare super-inteligenta, numai buna pentru targetul lor. Reclama reuseste sa promoveze campania dorita si, in acelasi timp, apasa singura practic pe butonul “skip ad“, in locul tau 🙂 Adica te scuteste de efort, te respecta, caci iti ofera o reclama foarte scurta. Pana la urma, vor sa spuna ca te considera pe tine ca si potential client o persoana indeajuns de desteapta incat sa inteleaga rapid mesajul, fara sa te streseze 30 de secunde pentru a te convinge sa le cumperi masina. Genial.
In societatile avansate, oamenii tind sa aleaga produsele si brandurile care ii respecta, asa se ajunge la lovemarks (branduri de care ne atasam puternic si care ne reprezinta).
Pingback: Reclame care ajuta orasul – campanie IBM pentru un oras mai frumos si mai destept | Razvan Iancu