Pentru brandul Airwaves, cei de la SENIORHYPER au realizat Snowblast, o platforma ce transpune schiatul in lumea digitala. Campania se desfasoara inca din luna decembrie, pe rand, in mai multe magazine Intersport. In prezent, pana pe 12 februarie, se poate schia in magazinele Intersport din Brasov si Cluj-Napoca. In perioada 14 – 26 februarie urmeaza Iasi si Baia Mare. Campania a mai trecut prin Bucuresti, Ploiesti si Timisoara.
Toti cei care urca pe schiurile Snowblast intra automat in concurs, avand posibilitatea de a castiga premiile si voucherele oferite de Airwaves si Intersport. Demonstratii gasiti pe pagina de Facebook a celor de la Airwaves, unde se posteaza fotografii ale celor ce au curajul de a incerca sa-si demonstreze abilitatile de schior.
Campania ii poarta pe participanti in lumea digitala (prin natura proiectului in sine si prin legatura cu platforma de pe Facebook), promovand foarte reusit valorile Airwaves, un brand bine conturat de ani multi, ce se asociaza cu sportul, extremul, actiunile intense. Targetul Airwaves este bine atins inclusiv prin gradul de inedit al proiectului, prin acel “diferit” pe care il doresc si consumatorii de Airwaves. Brandul devine mai cool si actioneaza pe o zona unde Sprite este deja consacrat – cu diferente de nuanta, evident (si unde partial s-a implicit si Montain Dew). Faptul ca au fost alese magazine Intersport este de asemenea un lucru util in campanie, caci targetul este asemanator, iar Airwaves isi intalneste clientii in “mediul lor natural”. Magazinele Intersport sunt in general in mall-uri, ceea ce este si mai bine pentru Airwaves.