Probabil ca v-ati “lovit” in ultimele zile de campania celor de la Lidl, care marcheaza Valentine`s Day intr-un mod original. Aplicatia Lidl`s Valentine Kiss beneficiaza de o campanie puternica de promovare online, fiind desfasurata simultan nu doar in Romania, ci in 24 de tari.
Interesant este ca Lidl a iesit la cules de saruturi si in mediul offline, instaland doua cabine in Bucuresti, in statiile de metrou Piata Unirii 1 si Piata Victoriei 2. Fiecare cuplu care se va saruta in aceste cabine va primi automat doua praline din ciocolata extra-fina sau o jucarie de plus. Campania se desfasoara pana pe 17 februarie 2014.
“Deschise intre orele 06:00 si 23:00, cabinele vor scana saruturi, folosind un algoritm ce descompune videoclipurile utilizatorilor in cateva cadre-cheie. Acestea sunt analizate de catre sistemul aplicatiei, intr-o prima fază fiind detectata prezenta culorii pielii, pentru a determina daca aceste cadre contin sau nu fete umane. Apoi, utilizand un detector de fete, sunt identificate chipurile indrăgostitilor. In cazul în care sunt detectate doua fete in cadre, iar acestea se suprapun partial, a fost detectat un sarut. Aproximativ 700 de cupluri si-au scanat deja saruturile intr-una dintre cele doua cabine Lidl“, spun reprezentantii Lidl aici.