De multe ori, Orange reuseste sa lanseze campanii mai “frumoase” decat Vodafone, insa in ultima vreme si Vodafone a reusit executii mai interesante. Mi-a placut reclama de mai jos, este amuzanta, simpla si cu un mesaj usor de inteles. Se potriveste foarte bine in contextul in care, in Romania, inca multe persoane se tem de reactia comerciantilor atunci cand ar dori sa returneze un produs (o temere alimentata de experientele precedente).
In prezent, adevarul este ca returnarea devine un proces tot mai simplu in tot mai multe locuri (in principal datorita concurentei din piata). In plus, online este si mai simplu, caci exista si legea care ii avantajeaza pe clienti – cele 10 zile in care comerciantul este obligat sa accepte solicitarea de returnare a unui produs (in anumite conditii).
Mi se pare o reclama destul de……greoaie, trebuie sa gandesti PREA DEPARTE sa o intelegi. Adica putea fi foarte tare daca baietii/baietele de la copyright o gandeau mai pe mintea TUTUROR romanilor. Ahem.