Sa recunoastem, in general barbatii nu adora sesiunile lungi de shopping. O fac mai degraba de nevoie, ajung in magazine cand trebuie sa-si cumpere anumite produse de imbracaminte si incaltaminte. In rest, mall-urile se viziteaza din alte motive: zona de food, partea de divertisment, alte magazine specializate (exemple: IT&C, gadgets, petshops) si… magazinele cu haine de femei si copii, atunci cand este jucat rolul de insotitor.
Personal, imi place sa ma mai uit prin magazine cate putin, atat cat sa nu devina obositor. Prefer oricum un hipermarket (pentru cumparaturi generale) in dauna magazinelor de haine si pantofi de barbati… nu sunt deloc incantat atunci cand trebuie sa probez. Cand o fac, aleg sa imi cumpar chiar mai multe articole de incaltaminte pentru barbati, pentru a mari intervalul de timp pana la urmatoarea sesiune de acest gen 🙂
Fie ca sunt pantofi sport de barbati, fie ca sunt pantofi office, tot nu ma dau in vant prea tare dupa achizitii. Cand vine vorba de pantaloni de orice fel, situatia este si mai neplacuta – trebuie sa te dezbraci, sa te imbraci… in mod repetet. Deloc placut! In schimb, poti observa cat de incantate sunt femeile atunci cand merg spre cabina de proba cu bratul incarcat de haine. Uneori, chiar le probeaza doar de placere, fara a dori in mod special sa cumpere… Si sa nu fiu acuzat de a fi misogin, este doar o realitate amuzanta 🙂
Intr-o mare retea de magazine de imbracaminte, am vazut invitatia de a lua acasa ceea ce doresti sa probezi (platind produsele si apoi primind banii inapoi pe eventuale retururi). Strategia este buna pentru marketing, dar pare si ceva foarte comod pentru clienti. Totusi, este putin neplacut sa ai grija revenirii la mall pentru a returna produsele nedorite… o alternativa poate fi si shoppingul online, unde cumperi si returnezi fara contact direct, interactionezi doar cu persoanele de la firma de curierat utilizata de magazin.