Probabil ca printre cele mai profitabile afaceri de retail sunt cele din domeniul medical si pharma. Oamenii nu prea isi planifica sa investeasca in sanatate, insa o fac fara sa ezite atunci cand apar problemele. Tocmai de aceea, ca si investitiile in domeniul alimentar, cele din sfera sanatatii sunt “mina de aur”. Vedem in orice oras cat de multe farmacii s-au deschis – fi ele independente sau parte a unor retele regionale sau chiar nationale. Exista in domeniul pharma branduri de succes care se tot dezvolta. In acelasi timp, observam si farmacii care si-au inchis unele puncte de lucru, pentru ca si concurenta este foarte mare – sunt intersectii in marile orase unde putem gasi multe farmacii in spatiile comerciale din zona, chiar si una langa alta.
Asadar, farmaciile sunt cu siguranta afaceri de succes, insa nu chiar oriunde si in niciun caz oricum. Este nevoie de o strategie de marketing bine implementata, de un spatiu bine ales si, mai departe, de o operare corecta si eficienta. Pentru a usura procedurile si birocratia, dar si pentru a mentine tot business-ul sub control, este bine sa fie implementate solutii software performante, caracteristice comertului modern.
O astfel de aplicatie este BizPharma – o solutie completa de gestionare a tuturor activitatilor dintr-o farmacie cu circuit deshis, utilizata in peste 1800 de puncte de lucru ale farmaciilor din toata tara de mai bine de 9 ani, acreditata de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Solutia informatica BizPharma se adaptateaza in functie de specificul fiecarui client si contine mai multe componente ce pot fi vizualizate pe website-ul bizpharma.ro.
Ne uitam adesea la unele afaceri si avem tendinta sa consideram ca unele sunt idei simple si eficiente, atat de usor sa obtina profit. In realitate, orice idee, chiar si geniala, are nevoie de implementare corecta si de un context favorabil pentru a fi eficienta. Si de putin noroc.