Otter, un brand puternic din retailul modern de incaltaminte, se dezvolta si online

Imi place cand vad ca tot mai multe branduri puternice din comertul offline intra si online; si nu oricum, ci cu o strategie coerenta, acordand e-commerce-ului atentia pe care acesta o merita. Adica a avea un magazin online nu este doar un moft sau ceva ce trebuie bifat ca sa fii cool, ci este vorba despre un canal de vanzari de maxima importanta. Pana la urma, aici (pe internet) gasesti cel mai usor orice target ai cauta, deci este obligatoriu pentru orice business de retail sa se concentreze (si) pe comertul electronic.

otterEste si cazul Otter, un brand bine ancorat in piata romaneasca de incaltaminte de calitate. De fapt, s-a dovedit ca tocmai prin calitate supravietuiesti cel mai bine pe acest segment de retail, caci brandurile “economice” o duc din ce in ce mai rau… Romanii sunt foarte interesati de felul cum arata si aloca multi bani pentru fashion. La capitolul “incaltaminte”, dincolo de aspect si de brand, este vorba si despre comoditate si rezistenta. Si confort termic, daca ne referim la ghete si alte incaltari de iarna.

“Pe www.otter.ro si in magazinele multibrand OTTER gasesti o gama variata de modele, incaltaminte, posete si accesorii, potrivite pentru orice moment al zilei. Comanda online sau probeaza si cumpara din magazinele multibrand OTTER modelele tale preferate de la brandurile care ti se potrivesc cel mai bine”, se prezinta magazinul online. Otter este activ si pe Facebook, cu peste 43.000 de Like-uri in acest moment. Magazinul online arata bine, este “ca la carte” si in acelasi timp original. O experienta de shopping care pare sa fie extrem de placuta. Pot fi comandate rapid produse pentru barbati, femei si copii. Genti, posete, serviete, dar si accesorii si chiar produse de ingrijire pot fi si ele gasite pe Otter.ro.

Chiar daca magazinul in sine este bine conturat, imi place ca gasesti usor pe website si linkul spre reteaua de magazine (chiar m-a enervat recent un alt magazin online al unui retailer offline, un website unde nu exista absolut deloc o zona in care sa fie mentionate adresele magazinelor fizice…). Deci, nu doar ca pe otter.ro exista aceasta lista, dar este si usor de gasit. Otter nu s-a multumit cu faptul ca este prezent in cele mai importante mall-uri din tara (gen Afi Palace Cotroceni, Electroputere Parc, City Park Mall, Iulius Mall, Mega Mall, Maritimo Mall etc.), ci si-a indreptat atentia si spre e-commerce, asa cum era de fapt normal pentru o marca premium, care trebuie sa fie mereu la indemana clientilor.