Cele mai multe magazine (in special e-shop-urile) au inregistrat in luna noiembrie vanzari excelente, totul “din cauza” Black Friday. Un numar extrem de mare de persoane s-au innoit in ultima perioada – fie ca este vorba despre gadgeturi, electrocasnice sau mobilier, fie ca ne referim la fashion, carti, ceasuri si alte bunuri de folosinta (oarecum) indelungata.
De Black Friday nu s-au vandut doar smartphone-uri, televizoare, costume si rochii de seara, ci chiar si masini (inclusiv unele de zeci de mii de euro) si… lingouri de aur. In conditiile in care acestea din urma au avut o reducere de doar 10%, iar vanzarea aurului este extrem de dificila la un pret bun pe termen scurt, este clar ca romanii au fost in primul rand atrasi de oportunitate, deci orice s-a vandut / s-ar vinde bine de Black Friday (achizitii mai mult sau mai putin inteligente).
Acum, ca am intrat in decembrie, gata cu Black Friday. A durat deja saptamani intregi, ba chiar o luna intreaga la unii retaileri. Ce urmeaza dupa Black Friday? Alte campanii de reduceri. Adica reduceri de decembrie, de “Luna cadourilor” (de fapt, fiecare luna este o luna a cadourilor, gratie campaniilor de marketing…). Multe magazine online au avut campanii cu tematica de 1 decembrie (campanii legate de Ziua Nationala a Romaniei), iar Sarbatorile de iarna se simt puternic in ofertele promotionale.
Mai ales daca vrei sa cumperi haine online, ai o multime de oportunitati. Tocmai in aceasta perioada s-au lansat pe piata locala online de fashion cateva branduri care isi doresc o cota cat mai mare, deci lupta s-a incins. In plus, brandurile din offline par sa fie tot mai interesate de vanzarile pe internet. Asadar, bani sa fie, caci reduceri sunt destule, fara oprire. Si pana si banii sunt “la promotie”: multe banci si IFN-uri au lansat credite cu dobanzi incredibil de mici, ba chiar si imprumuturi cu dobanda zero (pentru cei ce fac prima data un micro-imprumut pe termen scurt).
sursa foto: evio.ro