Vedem cat de multe magazine online apar in fiecare an, unele start-up-uri locale, altele cu import de know-how de pe pietele externe. Ca firma romaneasca, antreprenoriala, trebuie sa arati capacitatea de a lupta de la egal la egal cu marii jucatori de retail ce lupta si ei in e-commerce. Pentru clientii finali, nu se poate decat sa alegi varianta in care faci totul cat mai aproape de perfectiune si fiecare detaliu conteaza. Pana si… banda adeziva!
Exact, banda adeziva, pentru ca in e-commerce exista mai multe parti ale afacerii. Pe de o parte este zona de castigare a clientilor si “semnare a contractului” de vanzare – a se citi introducerea produselor in cosul de cumparaturi de catre client si confirmarea comenzii. Apoi, magazinul online se ocupa de partea logistica, pregatirea comenzii pentru transport. Pana o preia firma de curierat, comanda trebuie ambalata corespunzator. Orice greseala va costa scump! Daca produsele ajung deteriorate din cauza manipularii pe durata transportului (posibil si din vina firmei de curierat), clientul va fi nemultumit si ar putea sa nu mai revina cu alte comenzi. Asta pe langa pierderea directa cu marfa respectiva, ce va trebui inlocuita clientului.
Alegerea ambalajelor este foarte importanta pentru orice afacere din comertul electronic. In prezent se poate vinde online aproape orice. Totul este sa fie corect ambalat, sa ajunga in siguranta la client. Trebuie alese ambalaje profesionale, inclusiv banda adeziva profesionala. Exista in prezent furnizori care pot oferi banda adeziva chiar si produsa in tara noastra.
Banda adeziva personalizata, imprimata cu logo-ul si denumirea magazinului online, este alegerea cea mai buna. Nu va fi doar o solutie sigura de ambalare, ci si una care sa promoveze brandul si sa ofere clientului o imagine in plus a magazinului de unde a comandat. Mai ales in situatia in care multe comenzi sunt facute in urma optimizarii pentru motoarele de cautare, iar clientii ajung pe un website fara sa-l fi cautat in mod direct, este bine ca elementele de brand sa fie reluate de cate ori este posibil.
Astfel, brandul va fi prezent nu doar in pachet, ci si pe pachet. Sa presupunem ca este vorba despre un magazin online de carti. Aceste carti sunt comercializate poate de zeci de librarii online. Tocmai de aceea, banda adeziva personalizata va oferi identitate coletului, comenzii si implicit experientei de shopping in sine.