Raiffeisen Bank România continuă dezvoltarea digitală a portofoliului de servicii prin introducerea unei noi funcționalități importante destinată clienților persoane fizice în aplicația de mobile banking, Smart Mobile. Soluția permite actualizarea datelor personale printr-un proces simplificat, iar clienții care și-au reînnoit cartea de identitate pot acum realiza actualizarea prin simpla fotografiere a actului de identitate.
Inițiativa Raiffeisen Bank adresează necesitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienților, un proces esențial pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar. Banca a implementat această funcționalitate pentru a oferi o metodă comodă și accesibilă clienților săi, care acum pot actualiza datele personale direct din aplicația Smart Mobile, fără a fi nevoie să mai viziteze o agenție bancară.
În mai puțin de o lună de la lansare, aproximativ 5.000 de clienți au utilizat-o deja pentru a-și actualiza datele prin aplicația Smart Mobile. Noul proces acoperă clienții cetățeni români care au carte de identitate emisă în România și îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite de bancă.
”Această nouă funcționalitate din Smart Mobile este un alt pas spre simplificarea proceselor bancare, care consolidează în același timp securitatea și confidențialitatea informațiilor clienților și facilitează conformarea cu cerințele legale. Îmbunătățim constant experiența digitală pentru clienții noștri prin introducerea de noi tehnologii avansate și sigure, pentru ca bankingul de zi cu zi să răspundă nevoilor lor într-un mod cât mai confortabil și eficient”, a declarat Cătălin Chirieac, Digital Banking Services Manager, Raiffeisen Bank România.
Aplicația Smart Mobile a fost lansată în urmă cu 5 ani și reușește astăzi să acopere multe dintre nevoile clienților, beneficiind constant de noi dezvoltări. Astfel, numai în 2023 a fost introdusă o întreagă serie de noi opțiuni, precum rambursarea anticipată a creditelor, încheierea contractului pentru fonduri de investiții și modificarea limitelor de tranzacționare a cardurilor direct în aplicație. Despre Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.
De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură.
Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a crea un plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată local, de echipa din România.