Ca de obicei, dragostea este un bun pretext de marketing. Sa iubim, sa fim mai buni, sa ne gandim la cei dragi, sa le facem cadouri, sa cheltuim bani. Cam asa stau lucrurile. Traim intr-o lume a consumului, deci nu poate fi altfel. De la bomboane la smartphone-uri, totul poate fi facut cadou. Florile si ciocolata, la fel ca jucariile de plus, sunt deja banale. Acum, cadourile cele mai dorite sunt din domeniul tehnologiei.
Gadgeturile sunt la mare cautare, in special tabletele si smartphone-urile. Daca ai buget destul de mare, poti cumpara televizoare, laptopuri, componente PC si chiar electrocasnice. Ce legatura au toate acestea cu iubirea? Nici macar nu mai conteaza. Cert este ca marii retaileri din IT&C au asteptat ora exacta in materie de dragoste si au declansat un gen de Black Friday de februarie, cu reduceri mari la fel de fel de produse.
Poti vizita magazinele de top care se promoveaza la TV, dar oferte speciale gasesti si in magazinele exclusiv online, asa cum este cel de aici, stradait.ro. De oriunde ai cumpara, cred ca faci un deal destul de bun, pentru ca retailerii se asteapta la volume mari si implicit au redus preturile pentru a stimula consumul. Importatorii si distribuitorii au aplicat si ei marje mai mici, magazinele dau si ele o mana de ajutor, totul pentru ca, la finalul procesului de shopping, clientul sa fie fericit. Cat de multa armonie, nu-i asa? 🙂
Parca in anii trecuti n-a fost atat de mult discount in contextul Valentine`s Day. In 2015, retailerii sunt incurajati de istoricul anului trecut (resimtit in mod direct de Black Friday si in luna decembrie), dar si de statisticile si prognozele oficiale, care anunta ca romanii “au chef” din nou de a cheltui bani pe bunuri de folosinta indelungata. Acum, daca ne referim la tehnologie, nu prea as mai spune ca se incadreaza la bunuri de folosinta indelungata… atat de multi romani isi schimba smartphone-ul mai des decat periuta de dinti! Probabil, gadgeturile vor ajunge in viitor… bunuri de larg consum.