Promovare mai puternica pentru Arabesque, care intra in lupta directa pe zona de retail DIY

Cunosc brandul Arabesque de foarte multi ani, insa in calitate de consumator nu am avut ocazia sa interactionez direct. Arabesque a fost mai putin prezent in promovarea pe segmentul de retail, asa ca l-am receptat mai degraba ca o destinatie pentru specialisti, un depozit pentru cei ce deruleaza lucrari de anvergura. Astfel, nu l-am luat in calcul la precedentele mele proiecte de amenajare. Mai nou insa, Arabesque a schimbat strategia si s-a “reinventat”, intrand in mod direct in lupta din zona de retail DIY.

camion arabesqueGama de produse este in prezent foarte diversificata, iar magazinul este destinatia perfecta atat pentru cel ce are nevoie de unul sau mai multe calorifere pentru propria locuinta, cat si pentru cel ce doreste sa construiasca un mic proiect rezidential si doreste livrarea de materiale direct pe santier, in mai multe etape. In paralel cu dezvoltarea magazinului online arabesque.ro, cei de la Arabesque au relansat depozitele din tara, rand pe rand. Se insista pe preturi mici, dar si pe diversitate si pe servicii de calitate pentru orice tip de client. Sunt “provocati” si mesterii (instalatori etc.), care pot primi un statut special de client VIP – un mecasnism de fidelizare foarte bine gandit.

Arabesque se promoveaza astazi online, dar si offline – la TV, prin panouri outdoor, chiar si pe mijloacele de transport in comun (in Constanta spre exemplu). Prin actuala strategie, Arabesque s-a apropiat de clientii de retail, aratandu-le ca Arabesque este (si) pentru ei. Asadar, indiferent daca ai nevoie de polistiren expandat pentru termoizolatie ori doresti sa-ti construiesti propria casa, gasesti toate materialele in cel mai apropiat depozit Arabesque (sau, mai simplu, online – pe www.arabesque.ro).

Contextul in care se relanseaza Arabesque mi se pare foarte bun. Piata de DIY trece printr-o perioada de mari transformari in Romania – unele branduri au iesit din tara, altele se dezvolta, altele isi schimba proprietarii si strategia… Este un moment ideal pentru a te promova mai agresit si pentru a face miscari curajoase, pentru a te impune pe piata si pentru a deveni una dintre primele alegeri ale consumatorilor.

1 Comment

  1. IzabelaPetrescu

    Iata ca aflat un text foarte bun scris intr-o maniera dificil de gasit in internetul romanesc. Acum, dupa ce am citit acest articol, doresc sa va spun ca in acest weekend trecem la ora de iarna, o stiati deja. Daca tot se schimba ora, macar fixati-va ceasul dupa ora exacta, pentru a nu intarzia sa ajungeti la timp unde v-ati propus. Multumesc!

Comments are closed