O reclama ok, fara a excela; o reclama ce isi propaga bine mesajul; nu tocmai o executie extraordinara, pentru nivelul actual al publicitatii, dar ok pentru o reclama de acest gen. Ce este cel mai amuzant (pentru noi, astia din stanga Prutului): motto-ul de la final – “Ma lepad”. Pana la urma, fumatul este diabolic, nu-i asa? 🙂
Dupa ce am vazut reclama de mai sus, am gasit-o si pe aceasta, care este mult mai amuzanta, nu o ratati! Este putin cam amatoricesc facuta, dar pare o reclama… apropiata de destinatarii sai, usor de inteles, mesaj care ajunge usor la target. Pana la urma, la o reclama sociala nu ar trebui sa cautam o executie artistica, ci un efect adevarat, nu-i asa? Imi place ca fumatul este pus la colt si asociat cu scobitul in nas, fumatul este scarbos. Mesaje de genul asta poate functioneaza mai bine decat ce s-a incercat prin Romania. Fumatorii nu cred ca se tem de probleme de sanatate decat atunci cand este prea tarziu… poate o astfel de strategie este mai buna: