Cu 1-2 saptamani in urma am avut o experienta foarte neplacuta cu serviciul de call-center al unei companii electroIT – am sunat timp de cateva zile, in diverse momente ale zilei, si de fiecare data dupa 5-10 minute de asteptare nu am mai avut rabdare sa astept sa fiu preluat de un operator… Acum, am citit de promisiunea unei alte companii electroIT, Flanco, ce ofera call-center cu acces non-stop (24/7) si incearca sa lase clientii cat mai putin timp in asteptare. Mai exact, promisiunea este de a raspunde in maxim 40 de secunde.
Nu este prima promisiune de acest gen a celor de la Flanco – imi amintesc si de cea care spunea ca in maxim 5 minute de la intrarea intr-un magazin fizic esti abordat de un consultant de vanzari 🙂 Asadar, cei de la #flanco incearca sa puna accentul pe relatia cu clientul, pe serviciile adaugate, dincolo de produse si preturi.
Am cumparat chiar in aceasta vara produse de la Flanco – plita si cuptor incorporabile – si am utilizat si cardul de fidelitate Mereu Flanco. Am comandat online de la Flanco pentru ca am gasit la ei cel mai bun pret pentru produsele dorite. Am primit o comanda chiar a doua zi, cealalta in 48 de ore. Totul bine.
Acum, am incercat sa le testez si serviciul de call-center #suportclientinonstop. Au raspuns repede? S-au descurcat sa raspunda la intrebari? Iata ce-a iesit 🙂
Am incercat sa-i pun putin in dificultate… cel care mi-a raspuns nu stia numele operatorului de plati (probabil ca putina lume intreaba asa ceva 😀 ) insa s-a interesat si a revenit cu raspunsul extrem de rapid. Deci, ma pot declara multumit. Cu privire la timpul de asteptare – excelent, cam 30 de secunde cu tot cu introducerea, mesajul automat. Practic, se poate spune ca au raspuns instant, caci de la terminarea mesajului respectiv si pana la salutul operatorului nu a fost timp de asteptare.
Pingback: Castigatori campanie "Ajuta-ne sa testam serviciul #SuportClientiNonStop" - Blogal Initiative