Despre apetitul romanilor pentru jocuri de noroc online am vorbit de multe ori, la fel si despre faptul ca avem o piata reglementata si functionala in tara noasta, in sectorul de gambling. Toate bune si frumoase, cresteri pe linie, promovare etica, reguli respectate, taxe si impozite platite, preocupare din partea operatorilor fata de intelegerea corecta a acestei forme de divertisment… Parea chiar prea liniste pe aceasta piata si tocmai a aparut o noutate: o noua platforma care concureaza pentru a atrage cat mai multi jucatori: Vlad Cazino, o abordare foarte interesanta din partea celor de la Kindred Group.
Daca intrati pe Vlad Cazino, veti observa in partea de jos ca se mentioneaza evident licenta locala, in favoarea operatorului Unibet Germany Ltd. – iata asadar un brand foarte cunoscut pe piata locala, lider as spune pe anumite segmente de oferta de divertisment. Dupa pariurile sportive, se doreste asadar cucerirea unui alt “teritoriu”, cel de casino – live casino – bingo.
“Odata cu lansarea Vlad Cazino, Kindred Group urmareste sa isi extinda amprenta pe piata din Romania cu un brand nou, fresh, local, care scoate in evidenta umorul tipic romanesc. Speram ca jucatorii nostri sa se bucure din plin de distractia si atmosfera relaxata din Vlad Cazino”, a declarat Lucian Prisecaru, Romania Country Manager la Kindred Group.
Foarte interesanta miscarea, demna de un lider. A ataca piata cu un brand nou, local, este extrem de smart. Se foloseste cu umor potentialul legat de Vlad Tepes – Transilvania – Dracula, ca tot sunt la moda filmele cu vampiri si desenele animate gen Hotel Transilvania. Tinand cont de seriozitatea grupului international, de platforma excelenta pe care o au dezvoltata, cu siguranta totul va merge ideal.
Desi perfect functionala, piata de online cazino este inca la inceput in Romania, in conditiile in care mai degaba sloturile sunt populare in aceasta zona. Dar publicul care joaca online pe bani este mult mai redus decat publicul care joaca offline. Potentialul este imens si va fi valorificat in timp. Offline exista putine cazinouri veritabile (mai degraba sali de jocuri), iar online se poate replica destul de bine atmosfera unui cazino de top – mai ales daca ne gandim la varianta live casino.
Faptul ca cei de la Kindred Group au lansat un brand nou pe piata locala ne arata cat de importanta este piata romaneasca pentru operatorii de jocuri de noroc online. Se creeaza astfel densitate, tocmai pentru a creste sansele de succes, la fel cum de exemplu pe piata berii o companie lanseaza branduri concurente. Decizia lansarii Vlad Cazino a fost cu siguranta bazata pe studii de piata ce au aratat cat de mari vor fi in viitorul apropiat cresterile sumelor jucate la cazino online in Romania.