Stiti cum se numara blogurile in Romania? Pana pe la vreo suta de mii, cel putin asa am vazut pe net. Puteti sa cititi spre exemplu in acest articol, insa am vazut si prin alte parti, caci informatia se recicleaza mult online. Cunosc foarte multe persoane care au un blog / au avut un blog, chiar daca putine dintre aceste bloguri chiar sunt pe domeniu .ro si chiar sunt updatate regulat. Unele bloguri pe care le stiu au fost lansate chiar ca loc de postare a unor chestii personale, fara scop de a creste, de a avea audienta, de a genera un brand personal… Deci sunt cazuri si cazuri. Adica din cei ce au bloguri, nu pe toti i-as denumi bloggeri, pentru ca unii dintre ei nu se simt deloc a fi…
Eu sunt blogger? Hmm… Poate ca da, poate ca nu, depinde de cum vedem lucrurile. Nu sunt o persoana publica importanta, nu petrec timp pentru a-mi promova blogul, nu postez pe alte bloguri, nu comentez, nu folosesc bine social media… si totul din lipsa de timp. Pe de alta parte, postez din cand in cand – iata, ca acum – mai am clienti de marketing, mai particip pe la concursuri (si de obicei am si castigat premii cu articole)… deci as putea sa ma calific ca “blogger” cu acte in regula, chiar daca de obicei nu as spune ca ma omor cu acest statut, nu stiu daca mi se potriveste foarte bine. Dar probabil sunt eu mai ciudat, trecem peste 🙂
Cu atat de multe bloguri online, interesant este ca media s-a schimbat puternic. Daca vrei sa te promovezi ca brand, nu mai merge sa te duci in cateva locuri, sa platesti niste publicitate si gata, ai rezolvat problema. Ai nevoie de abordare targetata, de a merge pe nise, de a fi smart si de a lucra cu agentii destepte.