Cand mergeti la un sediu bancar, la o companie de asigurari, la un centru comercial in zona de receptie, la un sediu administrativ al unei companii de utilitati, la un magazin de telefonie mobila, la o agentie de plata taxe si impozite locale sau la o agentie fiscala, nu se poate sa nu observati ca undeva in peisaj exista si cel putin o imprimanta / un copiator. De fapt, este vorba despre un echipament multifunctional, o imprimanta multifunctionala precum cele de aici de la ecopy.ro, care realizeaza atat partea de printare, cat si copierea si scanarea documentelor. Este un echipament de baza in orice birou, in orice zona de office, la orice secretariat.
In lumea moderna, orice afacere depinde de un astfel de “gadget” daca ii putem spune asa. Este un gadget pentru business, cu cel putin 3 functii vitale pentru derularea operatiunilor afacerii / organizatiei (ca iata este nevoie si in institutii publice, in ONG-uri etc.). Avem nevoie de imprimante multifunctionale din motive birocratice, dar si pur si simplu pentru a putea realiza anumite operatiuni procedurale, economice, firesti in functionarea organizatiei respective.
Poti folosi un multifunctional si acasa, dar daca nu vorbim despre o afacere controlata de acasa (caz in care acela va fi sediul efectiv al firmei, nu doar sediul social), cel mai probabil te vei multumi cu un echipament entry-level, destinat utilizatorilor individuali. In mediul de afaceri, ai nevoie de echipamente create exact pentru acest scop, de imprimante multifunctionale laser profesionale, alb negru sau color, de cea mai buna calitate, gata sa ofere performanta optima. Astfel de echipamente se pot cumpara cel mai bine de la retaileri B2B, unde ai parte si de consultanta, si de mentenanta pe termen lung.
Echipamentele multifunctionale de acest gen, produse de firme de top precum Konica Minolta sau HP, se remarca prin precizie desavarsita, durabilitate, viteza mare de functionare si chiar economie in ceea ce priveste consumabilele. Trebuie insa sa alegi corect, in functie de nevoile unei firme, pentru ca astfel de echipamente sunt disponibile la preturi de la sute de euro, la mii de euro. Si fiecare isi merita banii, daca utilizarea este adecvata.
Despre scanare, se poate spune ca un utilizator individual se poate folosi in zilele noastre si de smartphone-ul cu camera foto performanta. Insa in operatiunile de business, o astfel de utilizare ar fi neproductiva si neprofesionista: se pierde timp pretios, iar rezultatele sunt slabe calitativ pentru documente importante. In ceea ce priveste imprimarea, desigur ca si o imprimanta laser face treaba foarte buna. Insa un multifunctional asigura partea de copiere, ceea ce este in practica extrem de necesara. Adesea ai nevoie sa copiezi documente pe care nu le ai in format electronic. Uneori este vorba chiar de legislatie, ai nevoie sa copiezi acte, documente oficiale pe care sa le anexezi altor documente sau pe care sa le pastrezi in arhiva. Si totul va fi atat de simplu cu un echipament multifunctional de calitate.