Mega Mall invită toți pasionații de modă să-și reinventeze stilul într-un mod inovator și plin de inspirație. Cu o gamă diversificată de branduri, centrul comercial îi încurajează pe vizitatori să-și păstreze stilul modern, fie că sunt fani ai stilului casual, elegant sau streetwear.
Primăvara aceasta se poartă culorile pastel, astfel magazinele din Mega Mall propun colecții în nuanțe deschise precum roz, bleu, lavandă și verde mentă. Printre cele mai trendy piese de colecție se numără rochiile vaporoase, bluzele din materiale fluide și accesoriile pastelate, care inspiră eleganță cu accente retro.
Paltoanele și sacourile rămân, în continuare, cele mai stilate alegeri pentru zilele răcoroase și pot fi purtate în diferite nuanțe, inclusiv lila, roz, crem, roșu, verde și albastru. De asemenea, tricourile polo reinterpretate revin în tendințele anului 2024: oversized cu dungi colorate, accesorizate cu piese statement pentru un look chic. Pentru cei care preferă un look casual, pantofii sport și trenciurile clasice sunt piesele de rezistență în această primăvară. În plus, nuanțele metalice dau un aer modern și îndrăzneț vestimentației: jachetele cu detalii aurii, argintii sau bronze sunt piesele cheie ce aduc un plus de strălucire oricărei ținute.
Mega Mall dorește să ofere o experiență de shopping deosebită, unde clienții vor descoperi cele mai noi tendințe ale primăverii pentru un look modern și îndrăzneț. Mai multe informații despre ofertele și evenimentele centrului comercial pot fi consultate pe site sau pe paginile de social media (Facebook și Instagram).
Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.
Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele, o bază sportivă multisport, deschisă la ultimul nivel al parcării centrului comercial, nivelul 2B, cu acees direct pe speed ramp din Bulevardul Pierre de Coubertin.
Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, POEMA, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Mayoral, Stradivarius, Bigotti, Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Tommy Jeans, Hervis, ECCO, HUMANIC, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC, Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle.
Oferta de foodcourt cuprinde cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.