Primăvara aduce un nou shop-in-shop pe eMAG, dedicat pasionaților de grădinărit. Fie că sunt în căutarea unor accesorii pentru a amenaja un colț verde în apartament sau au început deja să pregătească grădinile pentru noul sezon, pe eMAG Garden Shop clienții pot găsi peste 160.000 de articole care provin din oferta eMAG și a partenerilor din Marketplace, de la unelte de grădină, mobilier de exterior piscine, grătare, hamace sau leagăne.
„Grădinăritul și amenajarea spațiului exterior sunt activități care au căpătat în ultimii ani amploare în rândul românilor, iar cu noul Garden Shop venim atât în sprijinul celor care au grădinăritul drept hobby și vor să își amenajeze propria oază de verdeață urbană, cât și al celor care își propun să facă din asta o activitate profitabilă. Noul spațiu oferă o experiență cât mai simplă și accesibilă, în orice moment, atât din punctul de vedere al livrării cât și al metodelor de plată,” a spus Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.
La fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii
La eMAG, cea mai intensă lună din punctul de vedere al comenzilor cu produse pentru grădinărit și exterior este luna mai și, deși valoarea medie a unei comenzi cu articole din această categorie este undeva la peste 260 de lei, bugetul mediu urcă la peste 620 de lei pentru mobilierul de exterior.
Cele mai căutate echipamente sunt motocoasele, drujbele, mașinile de tuns gazonul, aparatele de spălat cu presiune și motocultoarele. Pe lista de cumpărături sunt însă și sculele mecanice, esențiale pentru grădinărit, precum: foarfeci, topoare, pompe de stropit, sape și semănători. De asemenea, la fiecare patru obiecte de mobilier pentru grădină se cumpără și o piscină pentru copii.
În sezonul de shopping trecut, clienții eMAG au comandat online și borduri de grădină, decorațiuni, arcade, fântâni arteziene sau garduri decorative. De asemenea, pentru un plus de culoare, clienții eMAG au comandat și semințe pentru flori de piatră, bujori, crini sau lavandă.
Patru din zece comenzi pentru produse de grădinărit, livrate în mediul rural
În sezonul de anul trecut, patru din zece comenzi care conțineau și articole potrivite pentru grădinărit au fost livrate în mediul rural, iar locuitorii din mediul urban au arătat un interes crescut pentru amenajarea unor zone verzi în apartamente, alături de o preocupare sporită pentru mediu. De exemplu, pentru a-și gestiona mai eficient deșeurile, clienții eMAG au început să caute online și compostoare, iar anul trecut, 64% dintre produsele de acest tip au fost livrate la oraș. În medie, clienții eMAG au plătit 330 de lei pentru acest tip de dispozitiv, iar alegerea le-a fost influențată de brand și de capacitate.
Cu ocazia lansării Garden Shop, în perioada 18-24 martie, clienții eMAG care comandă produse selectate din shop în valoare de minimum 100 de lei beneficiază de un voucher de reducere de până la 25%. Acesta este cel de-al optulea shop-in-shop lansat de eMAG după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop și Pet Shop în ultimele luni.
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.
Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil.
Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.